Zwroty i reklamacje

WAŻNE !

W trudnym i niebezpiecznym dla wspólnego zdrowia, okresie pandemii, uprzejmie informujemy, iż paczki zwrotne za pośrednictwem usług pocztowych, awizowanych nie będą podejmowane. Prosimy dokonywać zwrotów korzystając z usług przewoźników (DHL, DPD, UPS, InPost )

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez towar niebezpieczny". W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar należy przesłać na adres sklepu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy towar nie będzie nosił śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem oraz informacją o numerze konta pod jakie należy przelać zwracane pieniądze.  Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

Aby przyśpieszyć Państwu termin i proces zwrotu, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie ( możliwa jest również opcja przepisania) oraz dołączenie produktu jaki ma zostać zwrócony. Pod linkiem Formularz zwrotu znajdą Państwo wszystkie konieczne informacje. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl